Få svar på dine spørgsmål om fiber
Find de oftest stillede spørgsmål ved at klikke på det relevante emne. Finder du ikke svar på dit spørgsmål, kan du nemt kontakte os via kontaktformularen.
Spørgsmål i forbindelse med bestilling
Spørgsmål i forbindelse med bestilling
- Jeg vil gerne have fibernet på min adresse. Hvordan bestiller jeg?
- Når jeg søger på min adresse, får jeg at vide, at jeg kan få fiber, men andre steder får jeg at vide, at det kan jeg ikke. Hvad er det rigtige?
- Jeg ejer ikke min bolig. Kan jeg bestille fiber?
- Jeg bor i en forening som gerne vil have fiber. Hvad kan jeg gøre?
- Jeg ved, at der er fiber tæt på min adresse, men når jeg vil bestille, skal jeg betale for det. Hvorfor og hvad bestemmer prisen?
- Jeg har ikke fået svar på spørgsmål vedrørende bestilling
Spørgsmål og svar vedrørende installation
Spørgsmål og svar vedrørende installation
- Hvor lang tid tager det at få min bolig tilsluttet til fiber?
- Jeg er flyttet ind på en adresse, hvor den tidligere ejer har sagt nej til tilbud om fiber fra TDC NET. Hvordan kommer jeg på fibernettet?
- Jeg kan ikke få placeret fiberboksen, hvor jeg havde forestillet mig. Hvordan kan det være?
- Jeg er ikke tilfreds med retableringen af fortovet ved mig efter besøg af gravemaskiner. Hvad gør jeg?
- Jeg har ikke fået svar på spørgsmål vedrørende installation
Aktivering spørgsmål og svar
Aktivering spørgsmål og svar
- Hvor skal jeg købe mit internet abonnement, hvis jeg har fibernet fra TDC NET?
- Der er dukket en tekniker uanmeldt op på min adresse. Hvorfor? Og hvordan sikrer jeg mig, at de kommer fra TDC NET?
- På Facebook ser jeg annoncer om at der er fiber i mit område, men når jeg indtaster min adresse, kan jeg ikke bestille det. Hvorfor?
- Jeg har ikke fået svar på spørgsmål vedrørende aktivering