Kabelovergravning

Hvis skaden er sket, og du har gravet et kabel over, kan du se, hvordan du anmelder skaden herunder. Er du erhvervsdrivende, skal du udfylde formularen. Husk at skrive firmaadressen på den, der har forvoldt skaden i afsnittet Skadevolder.

Har du problemer med at udfylde formularen eller du vil have status på en fejlmelding, kan du ringe til os på 80 20 10 44. Er du privatkunde bedes du kontakte din internetudbyder.

Vælg først, om du er erhvervsdrivende eller privat:

Oplysninger om skaden 

Angiv venligst oplysninger omkring den pågældende skade. Vi anbefaler der anvendes en computer og ikke mobilen til denne formular.

Loading...
Tak for din henvendelse til Kabelovergravning. Du vil modtage en bekræftelse på din henvendelse på mail.
Oplysninger om skaden
Oplysninger om skadesstedet
Oplysninger om skadesvolder (Firmaoplysninger)

Du kan søge både på CVR og virksomhedsnavn

Kontakt din internetudbyder

Når du som privatperson vil anmelde en skade på et overgravet kabel, beder vi dig kontakte den internetudbyder du har din forbindelse hos.

De vil hjælpe dig med fejlmelding af din forbindelse, så du kan få hjælp til at udbedre skaden.

Erhvervsdrivende

Privat

5D 34112 Lo Res

Bestil kabelplaner

TDC NET udleverer kabelplaner, og de kan bestilles ved at benytte nedenstående link.

Skal du have påvist kabler, så ring på 70 12 21 10 tast 1.
Påvisningen vil normalt resultere i en regning.

5G Mast Fredensborg 0027 72Dpi Rgb

Anlæg Visitering

”Anlæg Visitering” er vores afdeling for bygherrer og borgere, der skal udføre arbejde, som kan berøre TDC NETs kobber-, fiber- eller coaxnet. Det kunne for eksempel være vejforlægninger, bygningsrenoveringer og flytning af vores skabe eller standere.