LOADER

Stabilt og hurtigt fibernet på vej

Tjek om du kan blive tilsluttet TDC NET Fiber helt gratis eller vis din interesse for at blive tilsluttet, hvis vi kommer til din adresse

KEEP THIS - HOLDS SCROLL TO TOP ANCHOR

Fordele ved at blive tilsluttet TDC NET Fiber

  • Ikon: Fiberkabel i et hus

    Det er gratis at få din adresse tilsluttet

  • Ikon: Wifi

    Du kan købe et abonnement hos en udbyder efter eget valg

  • Ikon: Fiberkabel

    Der er mulighed for hastigheder på op til 1000 Mbit – og endnu højere i fremtiden

  • Ikon: Hus med wifi

    Fibertilslutningen kan gøre din bolig mere attraktiv


 

Fra bestilling til aktivering af din fibertilslutning

  • Du bestiller fibernet til din adresse

    Du indtaster din adresse, hvorefter du vil få besked om vi kan tilbyde dig en gratis tilslutning til TDC NET Fiber. Er det ikke muligt på nuværende tidspunkt, er du meget velkommen til at skrive dig op på vores interesseliste, for at vise din interesse og få besked, når/hvis vi kommer til dit nabolag. Er din adresse omfattet af vores fiberudrulning udfylder du blot dine oplysninger, og efterfølgende vil du modtage en bekræftelse. Du kan forvente, at det tager mellem fire til seks måneder at få en gratis fibertilslutning

    Kvinde med computer
  • Fibernet etableres i dit område

    Vi graver fiber ned i vejen i dit område. Det betyder, at du kan møde vores gravemaskiner og personale på gaden. Du oplever måske, at vi kortvarigt åbner fliser og asfalt for at lægge fiberen ned, og der kan være tilfælde, hvor vi foretager en midlertidig reetablering, fordi vi på et senere tidspunkt skal grave samme sted. Vi sørger altid for at reetablere fuldstændigt, når vi er færdige med gravearbejdet.

    Skovl der graver fiber ned
  • Vi kommer på besøg til besigtigelse

    Vi har behov for at besigtige din adresse og se, hvor vi kan føre fiberen ind i huset og installere den. Du modtager en sms og e-mail med dato og tidsramme for vores besøg, samt information om, hvordan du potentielt booker en ny dato. Hvis du allerede har en udvendig boks, undersøger vi, om vi kan bruge den i tilslutningen, og er det muligt, kan vi allerede i forbindelse med besigtigelsen foretage den nødvendige installation. I alle andre tilfælde kommer vi på et andet besøg for at foretage den indvendige installation.

    TDC-bil
  • Vi tilslutter din adresse til TDC NET Fiber

    Vi færdiggør gravningen på din vej, ind til dit hus og foretager den indvendige installation (Hvis du ikke har udvendig boks). Derfor modtager du igen sms og e-mail med dato og tidsramme for vores besøg for indvendig installation, samt information om, hvordan du potentielt booker en ny dato. Når din adresse og dine naboer er tilsluttet til fibernettet, reetablerer vi området, så det ser ud som da vi startede. 

    Man med kabel
  • Du skal have et abonnement for at tage din tilslutning i brug

    Det er frivilligt om og hvornår du vil tage din tilslutning i brug. Afhængig af dit eksisterende abonnement kan du enten tegne et nyt abonnement eller fortsætte hos din eksisterende udbyder. Kontakt din udbyder for mere information. Du kan frit vælge udbyder på vores fibernet, og på tdcnet.dk/fiber/udbydere kan du se et udvalg af dem, du kan vælge. Bemærk, dit internet virker ikke, før du har et abonnement om internet hos en internetudbyder, ligesom du i nogle tilfælde skal have en router installeret, før din forbindelse kan tages i brug. Det sørger din internetudbyder for.

    Kvinde med computer, høretelefoner og popkorn
Vi har forbundet Danmark i 136 år, og det er et vigtigt strategisk fokus for os at opbygge fremtidens digitale infrastruktur. Fiber er fremtiden inden for bredbånd, og vi ønsker at være på forkant.

Andreas Pfisterer

Koncerndirektør, TDC NET

Strand

Et digitalt Danmark

Vi er i gang med at rulle fibernet ud til danske husstande og virksomheder. Med fiberudrulningen tager vi et nyt skridt i virksomhedens strategi om at bidrage til et digitalt Danmark.

Vi tilbyder lige nu flere tusinde husstande gratis tilslutning til vores fibernet i udvalgte områder i hele landet. Der rulles fiber ud til nye områder løbende, hvor vi tilbyder gratis tilslutning.

Spørgsmål og svar

Du kan tjekke, om du kan blive tilsluttet TDC NET Fiber helt gratis her. Hvis du har mulighed for at blive tilsluttet fiber, vil du, efter du har tilmeldt dig, modtage en ordrebekræftelse. På et senere tidspunkt skriver vi til dig for at fortælle, hvornår vores fibertekniker er i dit nærområde og har mulighed for at besigtige dit hjem. Har vi ikke mulighed for at tilslutte din adresse TDC NET Fiber på nuværende tidspunkt, vil du få besked med det samme, når du indtaster din adresse.

Når vi nærmer os det område, du bor i, skriver vi til dig for at fortælle, hvornår vores fibertekniker er i dit nærområde og har mulighed for at besigtige dit hjem. Under den planlagte besigtigelse ser teknikeren på, hvor og hvordan vi bedst kan tilslutte din adresse til fibernettet.

Vi lægger fibernettet i jorden for at være klar til fremtidens behov, da danskernes internetforbrug er femdoblet på under seks år. Krav til hastighed og stabilitet er blevet endnu højere, og det er derfor vigtigt at kunne imødekomme de behov, der allerede er og opstår i fremtiden. For TDC NET er det en investering i fremtiden.

Får du en fejlbesked, når du forsøger at tilmelde din adresse, er det sandsynligvis fordi din adresse ligger uden for de områder, hvor TDC NET ruller fiber ud. Du kan vise din interesse for at blive tilsluttet TDC NET Fiber ved at indtaste din adresse her, så giver vi dig besked, når vi når til din adresse. Har du spørgsmål eller er i tvivl om noget, er du meget velkommen til at ringe til os på 70 10 00 60 mandag til fredag mellem 8:00-17:00.

Gælder en standardtilslutning til TDC NET Fiber fra vej og til nærmeste facade. Kræver accept fra ejer, hvis du er lejer. Omfatter ikke levering af bredbånd, tv eller telefoni. Der kan være tilfælde, hvor TDC NET af tekniske, fysiske eller økonomiske årsager ikke kan etablere fibertilslutningen.

Find en udbyder

bolignet-fiber Dansk Net Fullrate Hiper kviknet.dk TDC Erhverv Telenor youSee

Har du flere spørgsmål?

Du kan ringe til os mandag til fredag mellem 8:00 og 17:00

70 10 00 60

Du kan også skrive til os ved brug af vores kontakt formular

Skriv til os