Mød Karina
Karina er afdelingsleder for et supportteam i Operations. På en typisk arbejdsdag møder hun ind på kontoret, tjekker mails og ligger så sammen med management teamet planerne for dagen.
’Jeg supporterer management teamet med at eksekvere på vores strategi. Det er det fedeste: At få strategi eksekveret, så den ikke bare er flotte ord, men at der også er handling bag’
’Der sker rigtigt meget i TDC NET. Der er mange muligheder og det er bare at gribe dem. Jeg startede som Strategy Advisor, men min chef så hurtigt et behov for mere support og gav mig muligheden for at etablere et supportteam’.
Inden for Karinas område i TDC NET, er der mange kolleger med lang erfaring, hvilket gør, at man hurtigt lærer meget som ny. Mange bliver i virksomheden længe, fordi der er mange muligheder for at prøve forskellige typer af arbejdsopgaver.
’TDC er en stor og kompleks forretning. Men det er nemt at række ud og få hjælp og man kan lære meget af dem, der har været her længe. Der er eksperter her, der virkelig forstår forretningen og teknologien.’
De digitale redskaber og muligheder i TDC NET betyder, at Karina kan være fleksibel. Hun skal bare bruge sin computer, telefon og så det headset, hun bruger til og fra arbejde.
’Jeg arbejder en del på tværs af afdelinger og er i kontakt med mange forskellige mennesker, så jeg bruger meget tid på at tale med kolleger og få input og afstemme retning og opgaver.’
´Vi har det godt socialt. Vi har f.eks. fællesmorgenmad om fredagen og arrangerer team-events, hvor vi for nyligt var ude at sejle kajak sammen. ’