Kabelovergravning
Hvis skaden er sket, og du har gravet et kabel over, kan du se, hvordan du anmelder skaden herunder. Er du entreprenør, skal du udfylde formularen. Husk at skrive firmaadressen på den, der har forvoldt skaden i afsnittet Skadevolder.
Vælg først, om du er entreprenør eller kunde:
Kontakt din internetudbyder
Hvis du som kunde oplever problemer med internet/telefoni/TV, beder vi dig kontakte den internetudbyder du har din forbindelse hos. De vil hjælpe dig med fejlmelding af din forbindelse.
Hvis du opdager et beskadiget skab/søjle, kan du kontakte TDC NET på telefon 70 10 00 60 i åbningstiden kl. 9-15, eller sende en mail til kundeservicefiber@tdcnet.dk. Du bedes oplyse adresse og evt. nr. på skab/sølje samt medsende eventuelle billeder af skaden. Vi sørger for at der oprettes en fejlmelding på sagen.
Mange tak for din hjælp.
Angiv venligst oplysninger omkring den pågældende skade. Vær opmærksom på, at der vil blive sendt en emailkvittering med oplysninger fra denne formular, hvis du har oplyst din kontaktmail i feltet for emailkvittering.
Kunde
Entreprenør

Bestil kabelplaner
TDC NET udleverer kabelplaner, og de kan bestilles ved at benytte nedenstående link.
Skal du have påvist kabler, så ring på 70 12 21 10 tast 1.
Påvisningen vil normalt resultere i en regning.

Anlæg Visitering
”Anlæg Visitering” er vores afdeling for bygherrer og borgere, der skal udføre arbejde, som kan berøre TDC NETs kobber-, fiber- eller coaxnet. Det kunne for eksempel være vejforlægninger, bygningsrenoveringer og flytning af vores skabe eller standere.