da en

COVID-19-opdatering fra TDC NET

I TDC NET følger vi myndighedernes anbefalinger for at begrænse smitten af COVID-19 meget tæt. Derfor har vi taget en række forholdsregler, så teknikerbesøg udføres med udgangspunkt i de generelle sikkerhedsprincipper, anbefalet af Sundhedsstyrelsen.

Inden vi sender en tekniker ud til dig, skal vi være helt sikre på, at hverken du eller en i din husstand er berørt af COVID-19. Derfor skal du oplyse os om det, hvis du har en mistanke om, at du eller en anden i husstanden er smittet eller kan være smittet.

Føler du dig utryg ved et teknikerbesøg, må du altid gerne annullere teknikerbesøget. Husk at informere os om det i forvejen.

Hvis du får besøg af en af vores teknikere, beder vi dig tage nogle forholdsregler, som skal beskytte både dig og teknikeren:
• Luft godt ud (hvis muligt)
• Vær kun til stede én person (udover teknikeren), mens arbejdet står på
• Vask hænder og/eller brug håndsprit både før og efter besøget
• Undgå håndtryk
• Hold afstand
• Ved host og nys – sørg for at gøre det i ærmet

Grundet omstændighederne, kan der desværre opleves forlænget svartid på henvendelser, men vi vil gøre alt vi kan for at minimere dette.

Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte kundeservice hos TDC NET og Dansk Kabel TV.

TDC NET Fiber: Telefon 70 10 00 60 eller via kontaktformularen, som du finder her: https://tdcnet.dk/fiber/kontaktformular

TDC NET Commercial & Partners: Kontakt os via kontaktformularen, som du finder her https://wholesale.tdc.dk/da/kontakt

Dansk Kabel TV: Telefon 69 12 12 12 eller mail ks@danskkabeltv.dk.